Har jag skapat ett monster?

Min kille är en snäll, omtänksam lite blyg  man. Han har berättat att han aldrig upplevt att tjejer stöter på honom vilket jag tycker är konstigt med tanke på hur snygg han är. Min kompis son gått skola med honom när han var yngre har berättat att han var populär bland tjejerna men att han aldrig vågade prata med dem. 

Nu i helgen var han å grabbarna ut på krogen. Han kommer hem en dryg timme innan stängning glad, lite lullig och fnittrig. Det var flera tjejer som stött på honom och han var lyrisk! 
Det jag har gjort det senaste året är att bekräfta honom, sagt hur snygg jag tycker han är och boostat hans självförtroende ändå ganska mycket.. 

Det jag undrar nu är om detta bara är början? Kommer han fortsätta gå ut, bli flörtad med, flörta och kanske mer? Han berättade inte för dem som stötte på honom att han hade tjej., varför inte?

Jag har varit med om detta med min förra, vill inte bli utsatt igen 😔 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0