Positiva saker händer

Inte väga sig mer än en gång i veckan. Dels för att inte hetsa, dels för att det kan gå lite upp och ner. 

Låter vettigt, eller hur!?

Fast när jag håller på med sånt här kan ändå vågen vara lite av en motivation. Ställde mig där nu på morgonen och det ser bra ut 😊 Jag vandrar neråt! 

Ibland syns resultaten på vågen och ibland är de tydliga på måtten. Måtten
är ju det viktigaste. Ger inget att gå ner och inte kroppen förändras! Men det tar längre tid att se på måtten. 

Min vardagsmotion kommer att ökas nu på måndag också. Börjar nytt jobb och det är så stort där. Stora ytor att röra sig på så det är bra 😊 
Jag och min nya kärlek har bestämt oss för att verkligen satsa på hälsosam mat med start på måndag. Det händer mycket positivt nu 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0